25 Nisan 2014 Cuma

Medyum Ali Hoca sahtekar

Merhaba herkese. Ben Tekirdağ’dan yazıyorum. Kısaca başımdan geçen olayı size anlatacağım; 3 yıllık bir ilişkim vardı ve birbirimizi çok seviyorduk. Ancak bir gün nedensiz yere sevgilim benden ayrılmak istediğini söyledi. Ne olduğunu bilmiyordum, hiç bir sebep de göstermiyordu. Ne kadar sorsam, üstüne gitsem de benden kaçtı. Üzüntümden geceleri uyuyamıyordum. Kendimi alkole vurdum. Sabahtan içmeye başlıyordum, gece sızana kadar içiyor, hayatı etrafımdakilere de, kendime de zehir ediyordum. Üstelik unutmak için içsem de, daha çok aklıma geliyordu. Sürekli olarak Facebook’ta ve başka sitelerde onu gözetliyor, nereye gitmiş, kiminle ne yapıyor takip ediyordum. Hayatım zindana dönmüştü. Alkol sorunum yüzünden işimden atıldım, ailemle aram açıldı, en yakın arkadaşlarımı kendime küstürdüm. Hepsi o kızın yüzündendi. Bir gün bana acıyan bir arkadaşım, bir medyumdan bahsetti. İsmi Medyum Ali Hoca imiş ve çok kuvvetli bir hocaymış, her derde çare bulurmuş. Arkadaşım beni kolumdan tuttu ve Medyum Ali Gürses 'in karşısına çıkardı. Hoca beni dinledi. Bana sevgilimi geri döndürmek için aşk büyüsü yapacağını, ayrıca alkolden beni kurtarmak için de farklı bir işlem daha uygulayacağını söyledi. Bunun için sözünden çıkmamamı, ne derse harfiyen yerine getirmemi tembihledi. Bana öğütler verdi. Ben de kurtulmak istiyordum. Ona söz verdim ve çalışmaya başladık. Çalışmamızın sonucunda 21. günde sevgilim bana mesaj attı ve özlediğini, görüşmek istediğini söyledi. Dünyalar benim oldu. O esnada 21 gün boyunca ağzıma alkol koymamıştım, Ali Hoca’nın dualarından beri canım istemiyordu, sanki tiksiniyordum. Sevgilime kavuşunca zaten içmeme sebep kalmadı. O günden beri anca düğünde bayramda arkadaş ortamında bir bira zor içebiliyorum, inanın midem kaldırmıyor. Sevgilimle ise çok mutluyuz, kendi aramızda söz taktık, inşallah yakında evleneceğiz. Allah Medyum Ali Hoca’dan razı olsun. (05355906275 numarası)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder